Simuliacija: MM Bendrasis modulis. IV. 08. Mano sėkmės ir nesėkmės
Paskirtis
Lavinti refleksijos įgūdžius.
Tikslas
Susimąstyti apie mokymosi trukdžius ir kaip juos įveikti.
Siekiami rezultatai
Atlikę užduotį (simuliaciją) mokiniai:
- Išsiaiškins savo mokymosi sėkmes ir nesėkmes.
- Išsiaiškins, kaip galėtų įveikti nesėkmes.
Trukmė
Dirbant individualiai užtruks 10 min.
Aptarti su klase reikia dar iki 20 min. Iš viso 30 min.
Mokantis atsitinka visko: kartais sekasi, kartais – nelabai… Ir sėkmės ir nesėkmės turi savo priežastis. Dažnai gyvenime susikaupiame ties nesėkmėmis. Todėl reikia išsiaiškinti, kas mums padėjo mokytis kai sekėsi, kad galėtume įveikti nesėkmes.
1 žingsnis
Pakvieskite mokinius paanalizuoti mokymosi sėkmės priežastis.
Sistema pateiks apibendrintą grupės rezultatą.
Aptarkite dažniausiai pasitaikančias nesėkmių priežastis.
3 žingsnis
Pakvieskite mokinius pagalvoti, kaip jie galėtų įveikti nesėkmes.
Sistema pateiks mokinių minčių sąrašą:
Aptarkite mokinių surašytus 5-6 nesėkmių įveikimo būdus..
5 žingsnis
Tiems, kas norėtų daugiau pasiaiškinti, kaip galėtų įveikti nesėkmių priežastis, pasiūlykite mokiniams tęsti simuliaciją. Šiam žingsniui vėl reikia pažymėti, kokios buvo nesėkmės priežastys (po vieną) ir tęsti toliau. Sistema parodys rekomendaciją, kaip šią priežastį įveikti. Tada galima grįžti atgal į priežasčių sąrašą, pažymėti kitą priežastį ir vėl gauti rekomendaciją.
Pavyzdys:
Apibendrinimas
Peržvelgėme įvairias nesėkmių priežastis ir būdus, kaip jas įveikti. Susimąstykite, kokia priežastis dažniausiai trukdė mokytis ir nuspręskite, ką darysite, kad ją pašalintumėte.