Apie IMP

Interaktyvi elektroninė mokymosi priemonė, skirta iniciatyvumo ir verslumo bei mokymosi mokytis bendriesiems gebėjimams ugdyti (IMP)
    KAM IMP SKIRTA?
    • profesinio mokymo teikėjams
    • neformaliojo suaugusiųjų švietimo teikėjams
    • mokytojams
    • mokiniams
    KOKIE IMP TURINIO PRIVALUMAI?
    • sukurtas profesionalų
    • patalpintas inovatyvioje Educton platformoje
    • sukurtas profesiniam mokymui
    • adaptuojamas pagal mokytojo poreikius
    • suteikiantis galimybę papildyti IMP turinį savo konspektais
    KAIP SUPROJEKTUOTAS TURINYS?
    • skirtas dviem bendriesiems gebėjimams
    • kiekvienam bendrajam gebėjimui ugdyti parengtas bendrasis modulis
    • kiekvieno bendrojo gebėjimo ugdymui skirtas turinys pritaikytas 180 profesinio mokymo programų
    • apima teorinę, praktinę bei įsivertinimo dalis
    • sudėliotas pamokomis
    KUO YPATINGA TEORINĖ DALIS?
    • iliustruota vaizdine medžiaga
    • yra galimybė išklausyti audio tekstą
    • panaudota video medžiaga
    • yra prezentacijų galimybė
    • naudojami interaktyvūs įrankiai
    KUO YPATINGA PRAKTINĖ DALIS?
    • sukurtos patrauklios praktinės užduotys
    • adaptuojama pagal mokytojo poreikius
    • praktinės užduotys skirtos grupiniam darbui
    • sudaryta galimybė analizuoti grupės mokinių rezultatus
    KAS SUDARO ĮSIVERTINIMO DALĮ?
    • klausimynai
    • testai
    • įrankiai, rodantys besimokančiojo pažangą
    KOKIA PRIEINAMA METODINĖ PAGALBA VARTOTOJAMS?
    • parengti praktiniai vadovai mokytojui ir mokiniui, paaiškinantys kaip naudoti parengtą IMP turinį ugdant (mokantis) pagal profesinio mokymo ir neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas
    • teikiamos metodinės konsultacijos
    KOKIOS TEMOS SKIRTOS INICIATYVUMO IR VERSLUMO GEBĖJIMĄ UGDYTI?
    • verslo organizavimo ypatumai: nuo idėjos iki verslo plano
    • marketingo pagrindai
    • vadyba ir jos svarba versle
    • socialiai atsakingas verslas
    • rizika versle, jos vertinimas ir valdymas
    • verslo etika
    KOKIOS TEMOS SKIRTOS MOKYMOSI MOKYTIS GEBĖJIMĄ UGDYTI?
    • mokymosi mokytis svarbos suvokimas, teigiamos nuostatos
    • mokymosi uždavinių formulavimas
    • strategijų mokymosi uždaviniams pasiekti numatymas
    • mokymosi organizavimas (laiko planavimas, tinkamas mokymosi vietos parengimas, reikalingų mokymosi šaltinių paieška, veiksmingų mokymosi strategijų ir būdų taikymas), mokymosi analizė ir refleksija, tolesnio mokymosi planavimas