DUK

1. Klausimas. Kokioms profesinio mokymo programoms yra pritaikyta IMP?

1. Atsakymas. Pateikiame profesinio mokymo programų sąrašą:

2. Klausimas. Kokiu būdu galima tapti IMP naudotoju?  Ar galima savarankiškai užsiregistruoti?

2. Atsakymas.  Kiekviena mokymo įstaiga turi jai sukurtą IMP paskyrą, kurią administruoja mokymo įstaigos  paskirtas IMP administratorius.  Turėtumėte kreiptis į minėtą asmenį dėl registracijos, neturint minėto asmens kontaktų, prašome rašyti el. paštu neringa.tolstych@kpmpc.ltSavarankiška registracija negalima.

3. Klausimas. Negaliu pasiekti IMP turinio planšetės pagalba.

3. Atsakymas. IMP turinys nepalaikomas Android programos pagrindu. Todėl IMP turinį galite pasiekti tik  naršyklės pagalba. Jei nepavyksta, turite  atlikti šiuos nustatymus:   

4. Klausimas. Kokioms kompetencijoms ugdyti yra skirtas mokymosi priemonės turinys?

4. Atsakymas. Yra įdiegtas 2 skirtingų mokymosi priemonių turinys vieningoje interaktyvioje elektroninėje aplinkoje: 1. Turinys, skirtas ugdyti mokymosi mokytis bendrąjį gebėjimą; 2. Turinys, skirtas ugdyti iniciatyvumo ir verslumo bendrąjį gebėjimą.

5. Klausimas. Ar galima patalpintą mokymosi priemonės turinį adaptuoti savo poreikiams?

5. Atsakymas. IMP turinys sėkmingai gali būti adaptuotas mokytojo poreikiams. Sukuriama mokymosi medžiagos kopija mokytojo paskyroje, kurią galima komentuoti, žymėti, trinti, įkelti nuorodas, papildyti savo informacija ir pan. Taip pat mokytojas papildomai gali sukelti savo konspektus, skaidres ir pan.

6. Klausimas. Ar galima naudoti mokymosi priemonę išmaniojo telefono pagalba?

6. Atsakymas. Taip, mokymosi priemone galima sėkmingai naudotis išmaniojo telefono pagalba. Mokymosi priemonės turinys yra pasiekiamas interneto naršyklės pagalba.

7. Klausimas. Ar galiu kaip IMP naudotojas mokytojo rolėje tikslinti jau sukurtas praktines užduotis?

7. Atsakymas. Taip, interaktyvios elektroninės aplinkos funkcionalumų dėka, galima tikslinti, papildyti jau sukurtų praktinių užduočių turinį. Konsultacinę medžiagą kaip mokytojui naudotis IMP turiniu rasite: https://bendriejigebejimai.lt/vadovai/vadovai-mokytojui/iniciatyvumo-ir-verslumo-bendrojo-gebejimo-naudotojo-praktinis-vadovas-mokytojui/. Neradus atsakymo, maloniai prašome kreiptis: pagalba@bendriejigebejimai.lt.

8. Klausimas. Ar yra ribojamas IMP naudotojų skaičius?

8. Atsakymas. IMP naudotojų skaičius nėra ribojamas. Profesinio mokymo įstaigos administratorius sukuria vartotojus pagal poreikį.

9. Klausimas. Ar mokiniams yra sukuriamos atskiros paskyros?

9. Atsakymas. Taip, profesinio mokymo įstaigos mokiniams yra sukuriamos atskiros paskyros. Registravimui reikia šių duomenų: mokinio vardo, pavardės ir elektroninio pašto.

10. Klausimas. Norint naudotis mokymosi priemonės turiniu, ar man reikia įdiegti į savo kompiuterį specialią programinę įrangą?

10. Atsakymas. Mokymosi priemonės turinys yra pasiekiamas interneto naršyklės pagalba. Papildomos programinės įrangos diegti nereikia.

11. Klausimas. Ar mokymosi priemonės turinys gali būti naudojamas mokant suaugusiuosius?

11. Atsakymas. Taip, mokymosi priemonės turinys yra tinkamas naudoti mokant suaugusiuosius.

12. Klausimas. Ar galima kurti apklausas mokiniams?

12. Atsakymas. Taip. IMP  naudotojams yra sudaryta galimybė organizuoti apklausas. Apklausa gali būti anoniminė, galioti ribotą laiką, yra skirtingų klausimų tipų pasirinkimo galimybė, apklausos dalyvius galima diferencijuoti. Apklausos rezultatai pateikiami individualiai ir  struktūruotos ataskaitos pagrindu, yra galimybė rezultatus eksportuoti į .pdf ar .xlsx formatus.

13. Klausimas. Kokie yra įdiegti vertinimo įrankiai?

13. Atsakymas.

  1. Mokytojas gali stebėti aktualiu metu kiekvieno mokinio pažangą (koks procentas yra įsisavinta medžiagos, kiek perskaityta ir pan.).
  2. Kiekvienos temos pabaigoje yra pateikiami temos baigiamoji testai.
  3. Mokymo medžiaga turi praktinę dalį: praktines užduotis (simuliacijas). Šių užduočių tikslas yra ne tik įvirtinti gautas žinias, bet ir pasitikrinti įsisavintų žinių lygį.
  4. Pačioje mokymo priemonėje yra sudaryta galimybė turinį žymėti, komentuoti, reflektuoti.